Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2008

Ζήλεψαν το Βατοπέδι στα Μετέωρα;

Γράφει ο/η trikaland.gr
22.09.08
Ερώτηση στη Βουλή για διεκδικήσεις δασών από Ιερές Μονές και ιδιώτες στο νομό ΤρικάλωνAκόμη ένα θέμα που αφορά διεκδικήσεις δημοσίων εκτάσεων από Ιερές Μονές προκύπτει στην χώρα και αυτή την φορά μας ενδιαφέρει ακόμη περισσότερο καθώς πρόκειται για εκτάσεις του Νομού Τρικάλων.
Σύμφωνα με νέα ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ, διάφορες Μονές των Μετεώρων, προσπαθούν να “βάλουν χέρι” σε δασικές εκτάσεις στον Ασπροπόταμο, στο Χαλίκι και άλλες περιοχές του νομού.
Η ερώτηση απευθύνεται προς τους υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομίας και Οικονομικών, προκειμένου να επαληθευτούν οι φήμες ότι Μονές και ιδιώτες ξεκίνησαν real estate μπίζνες και στο Νομό μας, παρότι το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου παραμένει ακόμη στην επικαιρότητα.
Στην ερώτηση, την οποία συνυπογράφουν οι βουλευτές του ΚΚΕ Αχιλλέας Κανταρτζής, Αντώνης Σκυλλάκος, Νίκος Γκατζής, Λιάνα Κανέλλη και Σπύρος Χαλβατζής, τονίζεται ότι, με ευθύνη των δύο κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχει ανοίξει ο δρόμος για την άρση των περιορισμών στην κερδοσκοπική δραστηριότητα και τις διεκδικήσεις δημόσιων και κοινοτικών δασικών εκτάσεων.
Το κόμμα της Αριστεράς, υπογραμμίζει ότι η Ι.Μ. του Αγίου Στεφάνου των Μετεώρων δεν περιορίζεται στην παραχώρηση 300 στρεμμάτων δασικής έκτασης γύρω από την Ι.Μ. Υψώσεως Τιμίου Σταυρού Δολιανών αλλά διεκδικεί και νέα έκταση 100 στρεμμάτων στην περιοχή. Ταυτόχρονα, εγείρει διεκδικήσεις σε 60 περίπου στρέμματα στο Χαλίκι και άλλα 5.000 περίπου στρέμματα δασικής έκτασης στην περιοχή Σκλήβας.
Επίσης, παρόμοιες διεκδικήσεις εγείρονται στην περιοχή και από ιδιώτες που αφορούν δεκάδες χιλιάδες στρέμματα στην περιοχή του Ασπροποτάμου.
Διεκδικήσεις επίσης προβάλλει και η Ι.Μ. Αγίας Τριάδας των Μετεώρων σε έκταση 5.000 περίπου στρεμμάτων δασικής έκτασης στην περιοχή "Τσιούμα Κρανιά" που βρίσκεται μεταξύ των χωριών Βλαχάβας και Αύρας στο Νομό Τρικάλων.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

as tolmisoun na erthoun pros ta pano oi papades kai ta leme..

Ανώνυμος είπε...

H ELLINIKH EKKLISIA DEN THN PALEUEI KATHOLOU....

666

Ανώνυμος είπε...

kalo!!

Ανώνυμος είπε...

kallitera ta dasi stin ekklisia para ston dimo k stis nomarxies me ta lamogia

o theos sozei!!!


IERONIMOS

δημητριος είπε...

αλλο ο θεος κι αλλο η εκκλησια. ειναι δυο διαφορετικα πραγματα. τα δαση πρεπει να μεινουν οπως ειναι ανεγγιχτα. ο ασπροποταμος παιρνει την αξια του απο την σχετικα παρθενα φυση του. αν αρχισουν να κοβουν οικοπεδα στα δαση θα τον παρει η κατηφορα. φιλε γιατι δεν εμπιστευεσαι τα δαση στον εαυτο σου και θελεις να τα εμπιστευτεις στους παπαδες;; ο δημος και η νομαρχια πρεπει να ελεγχονται απο εμας! εχουμε καποιο ειδος δημοκρατιας δεν φτασαμε στο φασισμο ακομα!!

Ανώνυμος είπε...

FILE DIMITRI TA DASH DEN BOROUN NA GINOUN OIKOPEDA APO TO POUTHENA
UPARXEI SXEDIO POLIS
FADAZOME OTI OI EKLISIA TA DIEKDIKEI OS PROEKTASI KAPOION MONASTIRION

FTIAXTE TO NA BOROUME NA AFINOUME ONOMA

δημητριος είπε...

σορρυ παιδια δεν μπορω να το φτιαξω. μαλλον θα μας κανανε σαμποταζ οι αντιφρονουντες!! μπορειτε ακομη να γραφετε το ονομα, απλα στη διευθυνση γραψτε aspropotamos.org . οσον αφορα τις ιδιοκτησιες να πω οτι δεν το χω μελετησει το θεμα εις βαθος αλλα μου φαινεται λογικοτερο να ειναι το δασος δημοσιο και να ’’ανηκει’’ στο δασαρχειο παρα σε οποιονδηποτε ιδιωτη ή οργανισμο οπως η εκκλησια. οπως εχουμε δει αρκετοι παπαδες αγαπανε τα καλα και συμφεροντα. εγω νομιζω οτι η μονη λυση ειναι οι ενεργοι πολιτες που οταν χρειαστει δεν θα επιτρεψουν να πεσουν τα δημοσια αγαθα σε ιδιωτικα συμφεροντα.

Ανώνυμος είπε...

Nai, i idaniki lisi einai oi energoi polites, alla pou einai autoi? edo pano ston aspropotamo omos, giati apo makria oso energoi kai na eimaste... kathe kalokairi pou anevainoume gia kamia vdomada ante kai merikoi kai kanena savatokiriako... de tha doume kamia "energeia" pano.

Telospanton an kai auto gia tous perissoterous einai diskolo eos anefikto, toulaxiston skefteite, tha mporousate na meinete monima pano??? Ean ontos to pisteuete, e tote isos na milame gia energous polites!!!

Ola ta dasi ton xorion tou aspropotamou anikoun sto dimosio, giati oi pappoudes mas ta dosane, nai etsi akrivos ta dosane, me to poli to mialo pou eixan, alla edo sti kastania dorisan olokliro dasos sto vasilia, mono oi tzourtziotes kai oi gardikiotes de dextikane na ta dosoun kai ta kratisane os koinotika.

Oso gia to xorotaksiko pou anamenete, i perioxi aspropotamou tha apotelesei perioxi anaptiksis ipion morfon tourismou, kai ousiastika oti xtistike, xtistike ektos ton orion ton oikismon. (isos gia auto na trexoun na prolavoun tora kapoioi...) kai apo tin alli an to vlepane genikotera, to ofelos se autous epistrefei, giati apo to tourismo pou oi perissoteroi katoikoi pleon tha zoune pano, etsi prepei na filaksoun ton aspropotamo katharo prota, kai ennoeite otan exeis mia perioxi pou onomazetai aspropotamos kai esi pas kai ktizeis kata mikos tou potamou, ti na kanei na rthei o allos, na dei ti? ktirio edo, ilika parapera...


To ktimatologio teleionei osoi ta dilosan, ta dilosan (as min einai kai dika tous...) tha rthei to dasiko sintoma (gia 'to viazontai gia ta idiotika dasi, ekklisia kai kapoioi pou oi men protoi tora thimithikan oi de deuteroi, nai ta eixan apo to pappou tous i evgazan tis gides volta ekei...

Tha piasei polla i perioxi pano, alla to thema einai na piasei kala, kai na min afethei, na ginei mia akoma oreini touristiki perioxi. Anagkaios einai enas foreas pou prota na analavei ti sinennoeisi metaksi ton emplekomenon (politeia,...dasarxeia, koinotita, sillogoi, katoikoi, paratheristes...) kai efoson oloi mazi sinergastoun gia to kalo tou aspropotamou, tote na proxorisoume kai sti diaxeirisi tis perioxis.

Giati en telei iparxoun akoma anthropoi pou ontos ponane to topo tous, apla xanontai mesa stous adiaforous tha elega kai oxi toso mesa stous "kakous"

Oti egine pano mexri tora egine, as apotelesei gnosi gia tis epomena vimata... to internet voithaei stin epikoinonia efoson o kathenas zei makria apo ton aspropotamo, kai sigoura to blog auto apotelei kati protognoro gia kapoious pou nomizoun oti ta blog einai gia na pername tin ora mas, koroideuontas autous pou pragmatika to pisteuoun auto pou kanoun, giauto isos na erxetai siga siga i ora na analavoume tis euthines mas gia oti ginete pano, kai na tis anisixies mas na tis kanoume praksi...

A kai kati akoma gia tous dasikous xartes, oi opoioi tha ginoun simfona me aerofotografies amesos meta ton polemo, kai tin epoxi meta to polemo ta xoria mas den itane etsi katafita opos einai simera, oles oi i perioxi itan voskisimi, ara pou den itan dasos? Ksila na kopoun pleon einai ligo diskolo nomima, ara… ekei kata pasa pithanotita na perimenoume tis epomenes foties... giati eixan kipia ekei, etsi tous eipe o pappous tous)))
Alloste to porisma tis pirosvestikis gia ti fotia sta doliana, itan ksekatharo...

Etsi ksekathares na einai kai oi epomenes kiniseis mas... me tin euxi na katharisei kai o aspropotamos apo kati tetoious kai pano apo ola na ksekolisoume apo to parelthon, ta kommata, ta komplex kai ti mizeria... O stoxos einai enas kai gia auto prospathoume edo na poume ti gnomi mas, oste na rthei i ora pou tha doume sti praksi na ginontai oi idees mas gia ton aspropotamo.

δημητριος είπε...

πολυ ωραια τα λες εστω και ανωνυμα. τι εγραφε το πορισμα της πυροσβεστικης συγκεκριμενα; οσων αφορα τους ’παραθεριστες’για τους οποιους πολυς λογος γινεται στο μπλογκ θα ανεβασω σχετικη αναρτηση με ατομα τα οποια ζουν μακρια και ομως εχουν κανει και κανουν σπουδαια πραγματα για τον Ασπροποταμο. το οτι δεν θα επιτρεπονται κτηρια εκτος σχεδιου ειναι πολυ θετικο γιατι ταιριαζει με την παραδοσιακη αρχιτεκτονικη. οσον αφορα τον φορεα ενιαιας διαχειρισης δεν μπορουμε να πουμε αν ειναι εφικτος ή οχι, μπορουμε ομως να πουμε οτι εφοσον το μελλον της περιοχης ειναι ο τουρισμος πρεπει να υπαρξει ενα μακροπροθεσμο στρατηγικο σχεδιο Μαρκετινγκ το οποιο θα οδηγησει στη σωστη αναπτυξη της περιοχης. το μοντελο του μαζικου βραχυπροθεσμου τουρισμου εχει αποτυχει εδω και καιρο.

Ανώνυμος είπε...

A geia sou!

Mia protovoulia apo mesa, apo tous anthropous pou noiazontai, na ksekinisei...
kai leitourgontas san omprella na kalipsei ton aspropotamo san ena idiaitero kai ksexoristo "proion".
To marketing apo mono tha voithisei os pros mia kateuthinsi, giauto isos tha itan kalitera na milame gia branding,
place branding,
pou sti periptosi mas na apotelesei to mpousoula gia otidipote simvainei pano kai gia olous emas fisika.